2009. szeptember 12., szombat

Ágy

2009. szeptember 11.



Tegnapelőtt, azaz 2009. 09. 9-én (szerencsés nap a kínaiak szerint) Dorka úgy döntött, hogy beköltözik a nagylányos ágyába. Már hónapokkal ezelőtt megvettük, összeraktuk a szobájában, de eddig csak arra szolgált, hogy játszunk illetve a szomszég Bogival ugráljanak rajta.




Délutáni alváshoz készülődtünk, Dorka mondogatta, hogy új ágy, új ágy. Beleegyeztem, alhat ott, ha akar, de nem igazán hittem, hogy így is lesz. Már sokszor beszélgettünk róla, hogy ott fog majd aludni, de várni akartam októberig, addig még okosodik, jobban megérti miről van szó. De hát úgy látszik már elég okos. Az ágyról lemászott ugyan kétszer, és nekiállt motorzni, de amikor bekukucskáltam hozzá, és visszatessékeltem az ágyába, egyszer csak úgy döntött, ez tényleg alvásra való és el is nyomta a buzgóság. Nem hittem a szememnek, amikor harmadszor benéztem. Az egész kb. 25 perc volt. És aludt utána két órát, tehát a normál adagját.



És azóta sincs gond. Élvezi, hogy egyedül mászik fel, és az éjszakákat is átalussza. Nagyon -nagyon büszkék vagyunk rá!

2 megjegyzés:

  1. Igen is...Vettem!!! vagyis mentettem!!!
    Ja...juhéééé

    VálaszTörlés
  2. az előző az új blognak szolt... :-)

    VálaszTörlés