2009. szeptember 12., szombat

Mindennapok

2006. december 20.

Azt olvastam valahol, hogy a jó házasság és a kevésbé jó házasság között a különbség az a három-négy kimondatlan dolog naponta. Hát igen. Én is tapasztaltam már, mennyire megéri csak úgy felvenni azt az elejtett zoknit, minthogy rikácsolni és kiakadni és a saját vérnyomásomat az egekbe felnyomni. Csak magamnak ártok. De alapjában véve nem panaszkodhatok. Amikor segítség kell megkapom. Velem az a baj, hogy azt gondolom, minden csak akkor lehet tökéletes, ha én csinálom. Erről le kéne szokni. De mostanság egy új vírus ütötte fel a fejét nálunk. Ez a "majd én kimosok" nevű, és a család férfi tagjait támadta meg. Kivéve Mollyt. De ő nem is számít már teljesen annak. Úgyhogy marad Viktor. Nekem tetszik. És ha megerőltetem magam, még a teregetést is átengedem neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése