2009. szeptember 12., szombat

Pánik Nr. 1

2007. október 17.

Hát nem kerültük el azt, amit szerettem volna elkerülni. Ma volt egy utunk a kórházba, azzal a bizonytalan érzéssel, hogy nem tudtuk szülni megyünk-e, vagy csak aggodalmat csillapítani. Tegnap éjjel éjfél körül teljesen meg voltam győződve arról, hogy elfolyt a magzatvíz. Igaz nem sok, de gondoltam majdcsak jön a folytatás. Hát nem jött. Viktort elküldtem aludni, mondtam, úgyis felébresztem, ha indulni kell, addig is pihenjen rá egyet. Aztán nem történt semmi. Éjszaka többször felébredtem, vizsgálgatva van-e változás, de még mindig semmi. Aztán ma délelőtt felhívtam a szülésznőt, hogy ez mi lehetett, és rögtön be is rendelt vizsgálatra. Viktor hazarohant értem, nem kicsit pánikolva, de próbálta leplezni csalódottságát, hogy nem a tervei szerint alakulnaka dolgok. Elárulta, hogy neki konkrét forgatókönyve van kigondolva, és hogy ennek most nem így kellene lennie :)




Na de lényeg a lényeg, hogy a burok ép, igaz, hogy valamiféle folyamatok már elindultak, de ez még nem magzatvíz volt. Úgyhogy haza is küldtek azzal, hogy még érleltessük egy kicsit a pocaklakót. Szóval ezt a potya utat szerettem volna elkerülni, de így még legalább van esély rá, hogy a Viktor féle tervek alapján játszuk le a történetet másodszor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése