2009. december 4., péntek

Napirend

Tündérmanómnak nem kedvez ez a latyakos időjárás, szegénykém a szabadban sokkal jobban érzi magát, mint idebent. Egy-egy rövidebb sétára el szoktam vinni, ilyenkor kivirul és akár a falevelekkel is jól eljátszik. Sajnos sokszor azért itthon kell töltenünk a nap nagy részét, próbálom lefoglalni, de nem tudom őt úgy lefárasztani, mint a játszótér.....Így az alvásideje is elcsúszik néha, délután 1 körül teszem le, de van, hogy 2-ig énekel, játszik az ágyikójában, utána meg nem bírom felébreszteni 4-kor. Pedig ha 3 után kel, akkor már naaagyon nehezen alszik el este. Mostanában van, hogy 11-kor még halljuk ahogy mormog és kopácsol odabent. Pedig 9-9,30 körül van fekvés. Reggel persze gonosz módon keltem 8-kor, mert ha hagynám, ki tudja mikor ébredne, a múltkor kipróbáltuk, 10-kor még simán húzta a lóbőrt. :)

Szóval fárasztás a titka nálunk a jó napirendnek. Ha nem lennék a 31. hétben, lehet többet futtatnám odalent.:)

Ezen kívül egy angyal még mindig, annyira kedves és ragaszkodó. A konyhában is sokat "segít" nekem, ilyenkor az alvásidejében konyhát takarítok.:)

Ami számomra elképesztő, hogy a kis kétéves milyen profin cserélgeti a DVD-ket a kis kézi lejátszójában, mindig tudja melyik gombot kell megnyomni, én ilyen műveleteket a gimiben végéztem először.....De hát ilyen kort élünk, ugye.

Mesét nézek:


1 megjegyzés: