2010. április 26., hétfő

Ovi

Megjött a jóidő! Ha lehet, akkor az eddiginél is több időt töltünk a szabadban. Hétvégén Györgyiéknél vendégeskedtünk, grilleztünk a kertben, Dávidka szunyált a babakocsiban, Dorka meg úgy elvolt, hogy a hangját sem hallottuk. Ezt azért tartottam fontosnak megemlíteni, mert mindkettő ritkaságszámba megy nálunk mostanában. Dávidka alig alszik napközben, azt is csak a babakocsiban ringva, Dorka meg egyre hangosabb.:)
Nem tudom mitől lehet, de a kicsi fiú fél óra alvás után felébred és már nem tud visszaaludni. Így a délutánok általában a fáradtság jegyében telnek.:( Éjszaka viszont nagyszerűen alszik egy max. két rövid szopizással megszakítva 12-13 órát alszik. Tegnap volt 12 hetes, és először töltötte az éjszakát a saját szobájában. Nekem iszonyúan hiányzott ezért én sokat forgolódtam, de ő békésen pihent az ágyikójában egész éjszaka. Apa így végre visszaköltözhetett a helyére.:)

Dorka nagyon tündér, hihetetlenül okos, amilyen következtetéseket levon, néha csak nézünk nagyokat. A hisztizés viszont még mindig nagyon jól megy neki. Tudja, hogy engem végtelenül idegesít az ok nélküli nyávogás, és néha ezt veti be, csak hogy figyeljek rá....ez van. Azért remélem az évek során egyre nyugodtabbá válik, ahogy okosodik.

Jövő héten van az ovodai beiratkozás, olyan hihetetlen, hogy már itt tartunk. Hiszen csak most született! Nem sok esélyt látok rá, hogy felveszik, olyan kevés a férőhely errefelé. Azért örülnék, ha csak fél napra is, de tudna járni.

1 megjegyzés:

  1. Hú de jó hogy így alszik éjszaka! Nagy mázli ám, tudod!! ??
    Ovi: Valahova felveszik az biztos, szerintem.
    Két hátrányotok van, hogy csak októberben lesz három éves(így szeptembertől nem hiszem, szerintem be kell töltenie a 3-at, nálunk így volt hogy az ősziek később csatlakoztak), meg hogy otthon vagy a tesóval.
    Emiatt lesz nehéz.
    De szerintem valahova fel fogják venni.
    Sokat jelentene neki, fejlődésben, mindenben. Neked meg kicsit kikapcsolódás lenne egy gyerkőccel.
    Most mi is izgulunk, remélem mindkettőnknek sikerül!

    VálaszTörlés