2010. május 31., hétfő

4 hó

Újabb hónap repült el. Kicsi fiacskám továbbra is egy tündér. Bár az elmúlt 4 hét nem volt felhőtlen, de alapjában véve sokkal könnyebben kezelhető gyerek, mint Dorka volt ilyen idősen. Vagy csak én vagyok rutinosabb? A nehézségek főleg a szopizás terén jelentkeztek, amint már említettem. Pár napig válogatósat játszott a drágám, hol a jobb oldal, hol a bal nem smakkolt. Volt olyan, hogy egyik sem. Logikát egyáltalán nem sikerült találnom a dologban. Kétségbe viszont estem. De végül is arra jutottam, hogy ha éhes lesz, úgyis eszik, mint ahogy Dorkánál is mindig ezt a tanácsot osztogatta boldog-boldogtalan. Csak bírja türelmesen kivárni az ember. Mert volt olyan napunk, hogy délután 6-ig még nem evett egy jót a babám, én meg azt hittem minden pillanatban, hogy mindjárt éhenhal. Nem hiszem, hogy nem volt éhes....na mindegy, ezt lehet, hogy már rejtély marad.  
Mozgás terén is fejlődött, nyúl a tárgyakért, gyömöszöli őket a szájába, hason is elég sokáig elnézelődik, ügyesen kinyomja magát. A legjobban a kezét szereti majszolni, az ökle szinte mindig csupa nyál.:))) Gondolom a hüvelykujját keresi, de azt még nem sokszor sikerült meglelni. A hasról hátra fordulást két hete kétszer megmutatta, csak hogy ne izguljunk. Azóta sem.
A tesóját nagyon szereti, elég ha csak meghallja Dorka hangját, már kíváncsian figyel. Várja, most milyen csapás következik. Szerencsére ezek a csapások csak a szeretet megnyilvánulásai. Dorka szinte minden nap elmondja Dávidnak, hogy szereti, öleli, puszilja, és ami a legújabb, hogy cipelni akarja. És a 8260 grammos súlyával bizony ez elég nehezen kivitelezhető.

Május hónapban nagyon bolond időjárásunk volt, extrém meleg és extrém hideg között ugrándozott  a hőmérselket. Volt hogy télikabátban mentünk sétálni, 3 napra rá meg rövidujjúban játszótereztünk. Ami nagyon meglepett, hogy Dávidkát szinte egyáltalán nem viselte meg ez az ingadozás. Egy nehéz napunk volt összesen. A hideg persze sokkal jobban kedvez neki alvás szempontjából. És akkor jöjjenek a képek:

Gyere tesó felveszlek:

Nézelődés:

Tesók:


Koncentrálok pancsi közben:


Mesét nézünk:


Léván:


Amikor merengek:




Vidám ébredés:


Mamáékkal:



Új verdát kaptam:


4 hónapos lettem:


2 megjegyzés:

  1. Tündér baba nagyon. Több képet nem látok. :-(, csak az írásodat hozzá....

    VálaszTörlés
  2. Nsgyon aranyosak, irigykedem :)

    VálaszTörlés