2010. június 20., vasárnap

Esküvő és Nyíregyháza

Múlt hétvégén megvolt Olaszi Tomiék esküvője Egerben. Egyben Dávidka első alkalma, hogy elegáns ruhában mutatkozzon. Rengeteg agyalgás és logisztika után úgy sikerült megszervezni a napot, hogy Dorka a nagyszüleivel maradt Verpeléten, Dávid pedig velünk tartott, estefelé hazavittem, megfürdettem, lefektettem és én visszamentem mulatni. Dorkának nagyon jó sora volt, a mamáék strandolni vitték és hát több sem kell a leányzónak, hogy jól érezze magát. Az év eddigi legmelegebb napja volt, pont strandidő. A kis buddhám is jól elvolt, még aludt is egy nyúlfarknyit a lagziban, este pedig viszonylag ügyesen sikerült elaltatni. Nagy megkönnyebbülés, hogy minden flottul ment. Azért nem ismételnlém meg hetente....

Hű, de kicsípte magát mindenki:

Tappancsok:

Másnap elindultunk, hogy megtapasztaljuk, milyen a kétgyerekes nyaralás. Meglepően jó volt.:) Sétáltunk, strandoltunk, fagyiztunk, állatkerteztünk, játszóházaztunk, Dorka és Dávid szinte mindenhol kisangyalként viselkedtek. Az utolsó nap volt egy kicsit nyűgös, ami érthető, mert óránként változott a hőmérséklet enyhe túlzással hőségből fagyossá. A lényeg, hogy Dávidka alvása teljesen rendben volt, ami ugye meghatározza az egész napunkat, Dorkát meg könnyedén le lehetett foglalni a nagy kertben illetve a programokkal.
Más jelentős dolog is történt, pl. Dávidka először fürdött nagy kádban:



Dorka új divatirányzatot teremtett:

Először jártunk ocenáriumban:

Dorka elég bátorságot érez magában a fűbe pisiléshez:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése