2010. június 30., szerda

Félelmek

Dorkának vannak furcsa félelmei. Nem igazán tudom az okukat, lehet, hogy jobban kellett volna figyelnem. Irtózik például a pelenkázóktól. Kb. 2 éves kora óta nem lehet őt felimádkozni egy ilyen alkalmatosságra sem. Az Ikeában kezdődött, hatalmas sikítás, kapálózás kísérte a peluscserét, pedig nem történt előtte semmi olyasmi, amitől megijedhetett volna ezzel kapcsolatban, vagyis olyasmi, amiről én is tudnék. De nem is erőlettem a dolgot, az ágy is tökéletesen megteszi, most meg hogy már csak alváshoz hord pelust, mindegy is.
Bizony, Dorkánk már napközben szobatisztának mondható. Már a játszótérre vagy vásárolni is bugyikában jön, és nagyon élvezi a "viráglocsolást".:) (ezt csak a játszótéren szoktuk a Tescoban nem.:))

A másik érdekes dolog, hogy amint beül az autósülésébe, rögtön be kell kötni. Addig sír, amíg be nincs csatlova a biztonsági öve. Pedig hát Dávidot is be kell tennem valamikor, így Dorkának mindig várnia kell egy picit. Ez abból fakadhat, hogy mindig azt meséltük neki, hogy megbüntet a rendőr bácsi, ha nem kötjük be magunkat.....Dorka és a rendőrség viszonya így megalapozottnak látszik....Amint elindulunk, körbe is kérdezi: Apa be vagy kötve? Anya, te be vagy kötve? És Dávidka, be vagy kötve? :)))) Miért? (ja, egyébként tombol a miért korszak is.:)

Két hete megvetette velem az első napszemüvgét. Olcsó volt, gondoltam arra jó lesz, hogy ráadja a babáira. De nem! Becsületesen hordja, sőt, amint kilépünk az ajtón, már görbül is  a szája, ha nincs rajta, mert süt a nap a szemébe....újabb félelem a sorban... na de azóta beruháztam egy igazán jó napszemcsibe, ha már ilyen ügyes nagylány és tényleg viseli.

Szerencsére a sötéttől, szúnyogoktól, pókoktól és egyéb élőlényektől még nem tart.




És egy kis ráadás:

Ma reggel felvette Dávidka egyik zokniját: -Ez tapadós zokni, Anya? -Igen. - Tapadhatok benne egy kicist?

2 megjegyzés:

  1. Milyen kicsi a világ. Nem is olyan rég akadtam erre a blogra, és nem is gondoltam, hogy majd egy évig egymással beszélgettünk a fórumon. :)
    A rendőr bácsival nálunk is be lett ijesztve a nagy. :)
    rkyra

    VálaszTörlés
  2. én is hűséges olvasód vagyok ám!!!

    VálaszTörlés