2010. október 11., hétfő

Fogtündér

A minap játszótéren voltunk. Dávidnak - amiért mostanában gőzerővel növeszti a fogacskáit - azt találtam mondani, hogy "te kis fogtündér". Erre Dorka felkiált a szomszéd hintából:
-Én vagyok a fogtündér, mert mindent meg tudok fogni!

Apa komoly történetet mesélt Dorkának, ami egy kollégájával esett meg. Én csak fél füllel hallottam, de másnap a Pöttöm gyönyörűen elmesélte nekem. Szinte mindent ki lehet következtetni a szavaiból. Így hangzott:
Dorka: - Apa munkatársa házában felrobbant valami.
Anya: - Mi robbant fel?
Dorka: - Tűzijáték! Sok eső esett, összekeveredett a tűzijátékkal és az robbant fel. A néni meg leesett a székről. Ott csücsült.
Anya: - Tényleg? És fájt neki?
Dorka: - Igen, elment a doki nénihez, de azt mondta neki, nyugodjon meg, teszünk rá sebtapaszt. (:))
Anya: - És aztán mi volt?
Dorka: - El kellett költöznie egy kisebb házba. Amikor hazament, nagy lyuk volt a lakásban. Hé, én ide bele fogok pottyanni. Ezt mondta  a néni.
Anya: - És miért volt ott az a nagy lyuk?
Dorka: - Hogy megkeressék a tűzijátékot.

(Tanulság: soha ne költözzünk olyan házba, ami alatt régen laboratórium volt.:( )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése