2010. október 19., kedd

Október 14.

Tegnap méredzkedés volt nálunk, Dorka 14 820 gramm, Dávid pedig 10 580. Egyik sem hízott már egy jó ideje. Dávidnál ez rendben is van, ő most fénysebességgel közlekedik, nyilván lemozogja  a bevitt kalóriákat. De Dorkát néha már aggasztóan vékonynak találjuk, persze ehhez az is hozzájárul, hogy fél napig is elvan egy levessel, ilyenkor egy szülő mi mást tenne, mint aggódik.:) Majd egy éve ugyanolyan méretű ruhákat hord, még a réges-régi hosszúujjú bodyk is jók rá, pedig azokat már elraktam, gondolván ősszel már kicsik lesznek. Na, nemsokára megyünk 3 éves státuszra, kíváncsi vagyok mit mondanak.
Dávidkánk végre gagyogni is elkezdett. Igaz, még csak a tyaty, atya, etye, ez, egy és a gyegye vannak repertoáron, de irtó cukin csinálja. Mondjuk  a minap volt egy aranyos esetünk. Dorka Dávid kezébe nyomott egy követ az utcán, én pedig azt mondtam Dávidnak, hogy köszönje meg szépen a nővérének. Ő meg ráemelte a nagy szemét, majd kibökte, hogy KÖSSZ! Apával szakadtunk a röhögéstől és tuti nem hittük volna el, ha ezt más meséli. Aranyosak az ilyen véletlenek.:)
Dorkával sokat beszélgetünk az oviról, úgy néz ki, hogy várja is, annak ellenére, hogy mindig elmondom, hogy én nem leszek ott, az óvónéni fog vigyázni rá. November 8-tól indul a nagy kaland.
Október 14-én ünnepeltük a 4. házassági évfordulónkat, és be kell vallanom, nagyon elérzékenyültem, mert a kedves férj meglepett egy szokatlan ajándékkal. A szokásos virág vagy csoki helyett most bement egy natúr kozmetikumokat forgalmazó boltba, ahol összeválogatott nekem egy nagy adag kényeztetést a kedvenc illataimmal, bőrtípusnak megfelelően.:))) Mondjuk azt később beismerte, hogy amikor megkérdezte az eladó, hogy milyen színű a bőröm, azt válaszolta, hogy "Hát fehér!" (Végül is nem vagyok néger, az igaz....  :)))))
Lényeg a lényeg, hogy a gesztus maga elmond mindent! Imádom!


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése