2010. december 28., kedd

Vásárlás

Évente egyszer a szülinapom környékén megejtek egy nagyobb ruhavásárlást. (Már korántsem élvezem annyira ezt a tevékenységet, mint amikor még vékony és időmilliomos voltam.:) Tegnap elkövettem azt a hibát, hogy Dorkát is magammal vittem. Hiába vérteztem fel magam ropogtatni és inni valókkal, a kiscsaj azért a hiperaktív énjét is magával hozta, ki-be ugrált a babakocsiból (igen, azt is vettem, hogy ne kelljen őt cipelni, ha elfárad), a próbafülkében a tükör előtt majomkodott, én semmit nem láttam, mindent egyszerre akart rám a adni,  a Zarából ellopott egy sapkát....és még sorolhatnám. A végén még sikerült felborítania a babakocsit, amiről persze egy csomó minden szétgurult a parkolóházban. Mérgemben azt mondtam neki, hogy többet bizony nem hozom magammal vásárolni. Erre ő egy kis gondolkodás után:
-Nem baj, én sem viszem többet anyát!
-:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése