2011. január 19., szerda

EZZZ

Miután a karácsonyi időszakot enyhe betegeskedéssel töltöttük, január 3-án Dorkababa visszament az oviba. Mindenféle hiszti nélkül történt a búcsúzás, büszke is voltam az én angyalkámra. Két teljes hetet járt, de most vasárnap délután már lázasan ébredt a délutáni alvásából, így értelemszerűen itthon tartottam. Doki néni szerint csak egy kis vírusfertőzés. A hetünk jól telik, Dávid is örül, hogy van társasága, amikor épp nem csépelik egymást, akkor jól megvannak. Ami viszont aggaszt, hogy Dorka egyre gyakrabban kérdez vissza, ha mondok neki valamit, egyértelmű, hogy nem hall olyan jól, mint eddig. Borzasztó ezt nézni. Péntekre kaptunk időpontot hallásvizsgálatra a fül-orr-gégészetre, nagyon izgulok, hogy mi lesz az ítélet.

Van jó hír is, Dávid tegnap megtette az első félig önálló lépéseit. Azért félig, mert irányba kell állítani, majd egyensúlyba hozni és így már szépen lépeget magától. Szóval ez még nem az igazi, de haladunk afelé. Ezenkívül megpróbálja utánozni az állathangokat, ha már az emberhangok nem mennek neki.:) Egyetlen szó,amit sikeresen használ, az az EZ! Végeláthatatlan az "ezzz, ezzz, ezzz" mostanában. De hát mi kellhetne még? Ezzel mindent kifejez. Főleg hogy anya kezéből mutogat erre-arra, így könnyű.:) Ugyanis még mindig rettentő anyás a lelkem, most, hogy újra elkezdtem tanítani, bizony néha nélkülem kell eltöltenie egy kis időt, és hát egyelőre nem tűri túl jól. Egyik szobából a másikba mászkálva keres, mindenhol sír egy kicsit, majd visszamegy apához játszani. Meg kell szoknia, de azért persze nagyon sajnálom.:(

3 megjegyzés:

  1. kohogos virus okozhat atmeneti hallascsokkenest, magatol helyreall. remelem csak ilyesmirol volt szo.

    VálaszTörlés
  2. Jajj, én is remélem, köszi, hogy ezt megosztottad velem. Ma már úgy éreztem, hogy nincs olyan nagy baj. Majd holnap kiderül.

    VálaszTörlés
  3. Drukkolok hogy minden ok. legyen!
    Miló még mindig anyás....sír ha elmegyek.

    VálaszTörlés