2011. február 11., péntek

1. szülői

Január 27-én volt Dorka csoportjában a szülői értekezlet. És egyben az én első szülőim!!!Annyira izgalmas és egyben furcsa érzés, hogy most már én ülök ott szülőként  a padban. Emlékszem, hogy vártam mindig haza anyukámat a szülőikről, hogy elmondja, miket mondtak rólam a tanárok (a.k.a: mennyi dicséretet kaptam - Hiába, pozitív visszajelzés függő vagyok...:) Persze ez csak általános iskolára vonatkozik, a gimitől 80 km-re laktunk, így oda nem nagyon tudott jönni anyu - szóval onnan nincsenek ilyen jellegű emlékeim.
Na, de visszatérve a jelenbe, 8-10 anyuka jött csak el, amit nem értek. Persze tudom, hogy nem mindenkinek ez az első ovis gyereke, meg dolgoznak, meg elfoglaltak, meg másnak ez nem olyan nagy szám, de azért én majd a Dávidéra is szeretnék ugyanilyen lelkesen menni.
Az óvónénik nagyon aranyosak, kényesebb témákat is sikerült velük normálisan megbeszélni.

Azért ezt a szülőin ücsörgős feeling-et még szoknom kell. Vagy elfogadnom azt, hogy tényleg felnőttem.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése