2011. október 22., szombat

5 év

Röpke 4 év tervezgetés után eljött az idő, hogy apával kettesben elutazzunk egy kicsit. Erre az 5 éves házassági évfordulónk remek alkalmat adott. Ki is gondoltunk szépen mindent, a nagyszülők örömmel bevállalták a gyerekeket, így minden rendben ment. Azt az óvintézkedést azért megtettük, hogy Dorka nem ment oviba a héten, nehogy összeszedjen valamit, mert betegen nem tudtam volna otthon hagyni őket. A lillafüredi Hotel Palotát választottuk, ami csodálatos. Az épület és a környezet is ontja  a romantikát. Tényleg pont az ilyen világ elől megszökős hétvégére találták ki. Szóval minden nagyon szuper volt, ettünk, ittunk, mulattunk, úsztunk, kondiztunk, kézen fogva sétáltunk, kicsit visszakaptuk egymást, és nem csak apa és anya mivoltunkban léteztünk, hanem mint férj-feleség, sőt, inkább mint szerelmes bakfisok. Ez mind remekül működött, amíg egy-egy gyerek meg nem jelent a színen. Igaz, a szálloda nem éppen gyerekbarát, de azért elvannak a csemeték is, néhány család gyerekkel volt. Szóval csupán akkor gyűltek könnyek a szemembe, amikor ez a pár apróság a látókörömbe került, amikor a 4 év körüli kislány kizárólag sült krumplit kért vacsorára, amikor a másfél év körüli kisfiúnak az apukája megmutatta milyen meleg van a szaunában, amikor egy kislány a kis karúszós karjával agyon ölelgette és puszilgatta az anyukáját a medencében és amikor a pici fiú négykézláb próbálta felfedezni a lobby érdekes világát. Na szóval nem is olyan sokszor.
Így most már biztos, hogy nagyon-nagyon sokáig én már csak gyerekkel együtt vagyok hajlandó nyaralni, annyira hiányoztak!

A szállodánk:


A legnagyobb erkélyes szobát kaptuk.:)


Találkoztunk József Attilával, aki rögtön megszagolgatta a hajam:)



Túráztunk:)


Sakkoztunk, (vagyis én most tanultam meg sakkozni):

Ja, és levágattam  a hajam:

2 megjegyzés:

  1. Gratula az évfordulóhoz! Azért tök jó, hogy el tudtatok menni, én egy estével is beérném, de ettől a szopihercegtől nem lehet még. El tudom képzelni azért, hogy hiányoztak! :):):)

    VálaszTörlés
  2. Én is gratulálok! Sok sok 5 évet még...

    VálaszTörlés