2012. január 18., szerda

Dorka haja

Hát eljött a nagy nap, hogy levágattuk Dorka gyönyörű haját. Több oka volt. Egyrészt, amióta én megszabadultam a nagy loboncomtól, szinte minden nap azért nyafizott, hogy ő is rövidebb hajat szeretne. Másrészt utál fésülködni, reggelente szintén elmondta mindig, hogy hívjam már fel a fodrász nénit. Harmadrészt tervbe van véve az úszás neki tavasztól, na az kínszenvedés lett volna, ha utána egy órát szárítjuk mindig a haját. Úgyhogy végül is arra jutottunk, hogy így lesz a legjobb. Persze tegnap este előre sajnáltam magunkat, és szomorkodtam kicsit, hiszen ez Dorka volt első haja, neki még a babahaja sem hullott ki, soha nem találtam hajszálakat a ruháján vagy a kádban, szóval tuti, hogy ő ezekkel született.:)
 Az i-re a pontot az tette fel, hogy az oviban egy anyuka megdícsérte Dorka haját, mire mondtam neki, hogy hamarosan levágatjuk, erre ő rögtön felajánlotta, hogy levágja, hiszen fodrász, és egyben meg is veszi a szépséges copfokat. Kicsit bizarr ugyan, de belementem. Így nem hogy fizettünk a hajvágásért, hanem mi kaptunk 6500 Ft-ot a tincsekért. :) Persze ebből a gyerekek kaptak játékokat.
És íme a képek:
Előtte:

Utána:


3 megjegyzés:

  1. de durva hogy megvaltozott tole :))) gyonyoruszep!!

    VálaszTörlés
  2. De gyöngyörű haja volt! Mondjuk ez a frizura is annyira cuki! :)
    Zsófi nem engedi levágatni :P

    VálaszTörlés