2012. február 29., szerda

Kórság

Szerencsére nem túl betegesek a gyerkőcök, ha viszont betegek, jön a baj csőstül. :( Annyival kezdődött, hogy Dávid orra elkezdett folydogálni, ami 3-4 nap alatt el is szokott múlni. Most nem így történt, egyre rosszabbul lett, 2 hét után már elvittem dokihoz, azzal, hogy brutálisan köhög, éjszakánként, fuldoklik a takonytól, és hőemelkedése van. Nem látott rajta semmi különöset, így homeós cuccokat kaptunk, meg orrcseppet. Még aznap este Dorka fülfájásra panaszkodott. :( 3 hete volt fülgyulladása, úgyhogy ennek külön örültünk. Fájdalomcsillapítás után nagy nehezen elaludt szegénykém, másnap a doki Cataflam cseppet javasolt 2 napig, nem akart AB-t írni megint. El is múlt a fülgyulladása, jött helyette egy fejfájós vírus viszont, ami hálistennek csak egy napig tartott. Közben Dávid már harmadik napja küzdött a hőemelkedéssel és a rossz közérzettel. A végén már Nurofent adtam neki, hogy legalább valamennyit segítsek rajta. Hétfő reggel aztán, mintha csoda történt volna, mindenki egészségesen ébredt (beleértve engem is, mert közben én is elkaptam valamit.) Úgyhogy a gyönyörű majdnem tavaszi hetet újult erővel kezdtük.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése