2012. április 24., kedd

Dorka négy és fél

Mint már annyiszor, most is azt mondhatom, hogy sokat változott mostanában az én pici nagylányom. Ez elsősorban a napi dolgokra való reakciójában mérhető, már nem durcáskodással reagál, ha nem tetszik valami, inkább kérdez, vagy megmagyarázza magának, miért van ez vagy az. A tesójával is egész jól megvannak, ha lányos napra viszem, akkor is szeretné, ha Dávid is jönne velünk. Ja, és továbbra is ügyesen helyrerakja, ha kell. :) Mostanában történt, hogy egy nap mindkét gyerek egész nap elégedetlenkedett, 10 percenként volt valami, amin zúgolódtak, ez nem jó, nem ezt kérem ebédre, miért ezt ruhát adtad rám...stb. Estefelé nagyon megelégeltem, és kifejtettem, hogy milyen szomorú vagyok, hogy csak a rosszat veszik észre, és egyszer sem hallottam a nap folyamán, hogy köszönöm anya, finom volt, vagy jó, hogy elvittél játszóterezni, vagy tök jó, hogy fél napot társasozol velem....Persze nem vártam, hogy ebből bármit fel is fogjanak, csak első felindultságomban ezek jöttek ki a számon.... aztán kábé egy héttel később, amikor Dorka elnyalta a fagyiját , egyszer csak megszólal: Anya, nagyon kedves vagy, hogy vettél nekem fagyit! Annyira finom volt! Hát ilyenekből látszik, hogy mennyire nagylány! Össze-vissza puszilgattam, mert persze nagyon jól esett a nem várt elismerés. :)
Múlt héten történt először, hogy a két gyerek a mamáéknál aludt. Előző este Dorka hevesen tiltakozott, így nem akartam erőltetni, megbeszéltük, hogy délután, amikor hazaérek az iskolából, felhívom, és meglátjuk akkor mit gondol. Hát másnap délután már persze ragaszkodott az ott alváshoz, így megvolt az első gyerekmentes esténk itthon. Jajj, de furcsa volt. Nagyon hiányoztak! De mama felhívott, miután elaludtak, és megnyugtatott, hogy minden rendben ment, alszanak, mint a tej. Lassan meg kell szoknom a gondolatot, hogy iszonyú sebességgel nőnek.
Az oviból még mindig délben hozom el, kivéve kedden, amikor Dávid bölcsiben van. Ez ellen mindig hevesen tiltakozik. A múltkor kijelentette, hogy: _Vagy nem alszom az oviban, vagy nem megyek egyáltalán! Kész tények elé vagyok állítva.:)

Íme itt van Bohóckánk, aki épp traktort vezet:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése