2012. május 27., vasárnap

Újmeló

Túl az első héten. Sűrű volt, nyüzsis volt, fárasztó volt, de nagyon jó!!!! A napjaim munkával teltek (mi mással) egy kis oktatással fűszerezve kedden és csütörtökön. Meló az van bőven, szóval ez nem hasonlítható a Knight Frank-hez, ahol szinte csak unatkoztam. A csapat fiatalokból áll, jó fejeknek tűnnek, remélem összekovácsolódunk hamarosan. Szóval egyelőre elégedett vagyok, minden szépen és jól alakul.
Egyedül a késői hazaérkezés zavar, nagyon kevés időt tudok a tücskökkel tölteni, ráadásul Dávid nehezen is viseli a reggeli elválást, így van azért szorongani valóm sajnos.:( Persze a sírás csak egy percig tart, aztán megy és játszik szépen, de nekem ez újdonság, egyik gyerek sem csinált ilyet eddig, mindketten csak besétáltak és beszoktak közösségbe kerüléskor.
Viktorra így sokkal több feladat hárul, ő hozza őket haza minden nap, de nagyon ügyesen helytáll, eddig még mindig arra jöttem haza, hogy boldog, megetetett gyerekeket találtam. Apa persze néha a haját tépi, de hát ez van. Most ő kapja a nagyobb adagot belőlük.:)
Na, szóval szoknunk kell még az új rendet, remélem hamar össze tudjuk illeszteni a családi és a melós életet.

1 megjegyzés: