2012. május 16., szerda

Utolsó nap

Eljött az utolsó nap, amikor hármasban itthon lehetünk a gyerekekkel. Jövő hétfőn ugyanis munkába állok. Megkaptam az állást a Prohumán-nál, két körös interjú után, és két hetem maradt, hogy itthon mindent elrendezzek, mielőtt a nagybetűs elkezdődik. (Izgulok ám rendesen.:)
Közben persze írom a beadandóimat, és vizsgára is készülök, úgyhogy nem unatkozom. Szombat este Dorka fülfájásra panaszkodott, akkor határoztam el, hogy jobb lesz, ha a héten itthon marad. Vasárnap reggelre hálistennek már semmi baja nem volt, de azért az elhatározás megmaradt. A gyerekek persze szétszedik a házat, és egymást sem kímélik, 10 percenként vesznek össze valamin, ma nekem mégis eléggé szentimentális a hangulatom, hiszen tudom, hogy a mai nappal lezárul egy elég jelentős korszak mindannyiunk életében. (Holnaptól ovi van, mert készülni kell a pénteki ünnepségre.)
Dorka baba egész nap oviban lesz, ott is kell majd "'aludnia", amit nagyon nem szeret. Dávid egy-két napról öt napos bölcsis hétre vált, ami lehet, hogy nem lesz neki túl szimpatikus egy idő után. Apa pedig minden délután rohanhat haza, hogy elmenjen a gyerkőcökért. én meg egész álló nap távol leszek tőlük, amit egyelőre el sem tudok képzelni. Vége hát a jó világnak, mind a négyünk élete rendesen megváltozik.
És miután ezeket megszoktuk, még azon imádkozhatok, hogy az új melóba való betanulás és közösségbe való beilleszkedés mellett még a vizsgáim is sikerüljenek júniusban.....jajj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése