2012. június 9., szombat

Anyák napja Nr. 1

Tavaly Dorkának, kiscsoportos lévén, még nem volt anyák napi bulija az oviban, csak egy szál virágot osztottak szét az anyukáknak egy-két sor kíséretében. Ebből mi betegség miatt kimaradtunk. Idén azonban már igazi izgulós, hetekig készülődős, csinosruhás program volt az anyák napja. Dorka egyre csak hozta haza az új és új verseket, azokat nem sikerült magában tartania, de az ajándékot nem árulta el, az meglepetés volt.:) Én már nagyon vártam az eseményt, izgultam, hogy ne ijedjen meg  a tömegtől, ne akadjon meg a versmondásban...ésatöbbi.  Hallottam hírét, hogy ilyenkor az anyukák el szoktak érzékenyülni, de én nem tartozom ebbe a kategóriába, legalábbis eddig ezt gondoltam. Na, még el sem kezdődött az előadás, még csak ott tartottunk, hogy a gyerekek elkezdtek bevonulni, nekem már potyogtak a könnyeim a meghatottságtól. Sikerült is végig pityeregni az egészet, annyira ügyesek és aranyosak voltak!
És néhány kép:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése