2012. június 25., hétfő

Ünnepelnivaló

Csütörtökön részt vettem az első céges bulin, jól sikerült, megünnepeltem mindent, ami kimaradt az elmúlt pár évben, és előre is minden ünnepelnivalót, ami eszembe jutott. Azért konkrét eseményeket is tudok említeni:
-aznap pont egy hónapja dolgoztam a cégnél
-szombaton vége lett a vizsgaidőszaknak, és jobb az átlagom, mint anno az egyetemen volt bármikor
-Viktornak szülinapja lesz kedden
-és persze hogy jól kijövök a kollégáimmal.

A péntek persze a fáradtság és enyhe másnaposság jegyében telt, de az este eseményein vidáman elkuncogtunk egész nap, így azért gyorsan telt az idő.
Most, hogy a vizsgákon is túl vagyok, hihetetlenül szabadnak érzem magam, más dolgom sincs, mint megírni egy szakdolgozatot a nyáron.:)  De most két hétig újságot és regényt akarok olvasni végre, nem andragógiát, meg szociálpszichológiát!!!!!!

Olyan érdekes, hogy amikor az embernek csak egy dologra kell igazán koncentrálnia, akkor abba akar folyamatosan belerokkanni, de ha már kettő, akkor olyan könnyűnek tűnik azok élete, akik csak egy dologgal foglalkoznak (csak gyerek vagy csak munka), amikor meg három, akkor már dalolva megy a kettő, persze a három az éppenséggel ad panaszkodásra való okot.:))) Lehet, hogy neki kellene állnom versenyszerűen sportolni (ha-ha), és könnyedén venném a mostani akadályokat.:)

Mindenesetre rettentően hálás vagyok a környezetemnek, a gyerekeimnek, Viktornak, szüleinknek, kollégáknak, akik sokszor alkalmazkodnak hozzám, csak hogy mindezt kivitelezni tudjam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése