2013. július 28., vasárnap

Diplomaosztó

Június 15-én szombaton, az év egyik legmelegebb napján megvolt Gödöllőn a diplomaosztó is. Anyuék szerencsésen időre megérkeztek, mindenki nagyon megkönnyebbült, örültünk egymásnak, fotózkodtunk, aztán elkezdődött az ünnepség. 600 diplomát osztottak ki aznap, és az emberi erőforrás tanácsadók a vége felé kerültek sorra, úgyhogy hálát adtam, hogy Geriék elvállalták a gyerekeket, és nem azon kellett izgulnom, vajon mit csintalankodnak éppen az terem túlsó végében. Viszonylag sok egyetemi tanár vett részt az ünnepségen, nem csak SZIÉ-s színekben, hanem egyéb egyetemek, többek között a Közszolgálati egyetem és a nyitrai Agrártudományi egyetem képviseletében. Leköszönt a dékán is, átadta helyét az őt követő Káposztás Józsefnek. Rengetegen kaptak kitüntetést, díjat, dicséretet, és a kitűnőre végzettek fanfárt! Elkezdődött a névsorolvasás, és már-már városi legendának tűnt ez a fanfár dolog, mivel kb. az első 50 embernél nem hangzott fel. De aztán egy-egy ember kapott, a csoporttársaim mondták, hogy közülünk négyen lettünk kitűnőek. Ennek ellenére meglepődtem, és nagyon büszke voltam, amikor felhangzott akkor már sokadszorra, de az én nevemnél is a dallam. :) 4,73-ra végeztem. Verejtékes két év volt, de abban a pillanatban úgy éreztem nagyon megérte. Valószínűleg újra belevágnék, szép emlék nagyon.
Íme a képek:






Életképek az étteremből:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése