2016. július 25., hétfő

Apa Párizsban - március

Ez a hónap nagyon gyorsan eltelt. Számítottunk is rá, hogy így lesz, hisz megvolt a jegyünk Párizsba március 25-29-ig. És hát az örömteli várakozás gyorsabban forgatja az idő kerekét. A márciusi időjárás már mutatta a tavasz jeleit, de azért még sokszor volt nagyon hideg, esős, szeles. De azokon a napokon, amikor már ki lehetett mozdulni, tudtam picit kertészkedni, süttetni magam néhány percig, feltöltődtem, és jókedvre derültem. Anyukám egy hétig itt volt velünk, ami nagyon-nagyon jó volt, olyan megnyugtató érzés volt, hogy nem én vagyok az egyedüli felnőtt a házban éjszakánként. Napközben jókat beszélgettünk, nem mellékesen megcsináltuk a tavaszi nagytakarítást, esténként viszont hullafáradtan dőltünk az ágyba mindketten. Március 14-15-én szünet volt, akkor még mindenki itthon, akkor pláne lefárasztottuk a nagyit. :) Apu két napot is tudott így segíteni a konditerem elkészültében, ahol levertem a csempét, ott szépen kiegyenesítette a falat, ezt eredetileg én akartam csinálni, de látva, hogy mennyi munka, és nem is könnyű, nekem eltartott volna két hétig is, nem beszélve arról, hogy szakaszokban tudnék ilyesmivel foglalkozni csak. Na de van még hátra ott feladat bőven.
Aztán eljött a tavaszi szünet, ami Dorkának három nappal hamarabb indult, március 21-én 11 órakor szólt Mónika néni, hogy Dorkának nagyon fáj a füle, vigyem haza, ha lehet. Na, utazás előtt négy nappal indult a pánik, hogy fog a gyerek repülni fájós füllel, jött a doki néni, mondott praktikákat ( melegítsenek a stewardessek nekünk két poharat, amit ő a fel-és leszálláskor a fülére tesz, a meleg kihúzza a dobhártyát és nem fog fájni. Vegyen be kalium muriatikumból 3 golyót fel-és leszállás előtt, illetve orrspray-vel fújjunk be neki) Három nap alatt háromszor voltunk orvosnál, fül-orr -gégész is látta, és azt a választ kaptuk, hogy kicsit hurutos, majd ha rosszabb lesz, menjünk vissza.... na erre a hétvégén nem lett volna lehetőség ugye, így a saját doki néninktől végül sikerült antibiotikum receptet kérnem, ami nélkül semmiképpen nem akartam volna elindulni. Párizsban kellemetlen lett volna gyerekorvosnál tölteni az időt. De végül nem volt szükség az ab-ra, így visszatekintve azt gondolom, hogy az izgalom is nagy szerepet játszhatott abban, hogy Dorka beteg lett. Odakint is fájlalta a fülét, amikor éppen nem rá figyeltünk....
Végre elérkezett az utazás napja! De ezt egy külön posztban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése