2016. július 30., szombat

Éjszakai ölelés

Dorka néhány hónapja rászokott, hogy éjjel, miután Dávid elszundít, ő még atjön hozzám egy ölelésre és csevejre.
Nagyon cuki, ahogy kérlel a szemével, hogy had bújjon mellém még egy kicsit.  Azt tudni kell, hogy az este úgy nézett ki apa nélkül, hogy nyolckor Bencit lefektettem, az altatás alatt a nagyok csendben játszottak a szobájukban,utána hoztam egykis vacsit magamnak oda hozzájuk, általában én ilyenkor jutok ételhez,  wzt rendre elkunyizzáj, ezért többet viszek, vacsizunk, ők már másodszor. közben hívjuk apát Skype-on,kb egy órát beszélünk,  majd mesét olvasok a gyerekeknek, kicsit még beszélgetünk, és szempuszi,nyakpuszi,haspuszi és egy sor röhögcsélés után elbúcsúzunk Ilyenkor már tíz elmúlt általában.  Én még teszek-veszek kicsit,majd a jól megérdemelt pihenés reményében leroskadok az ágyra.  Még netezek vagy nézek valamit,  amikor a kis tündérkém megjelenik. Sokszor nagyon fáradt vagyok,  de annyira szeretem higy jön és olyan jól esik vele kettesben lenni, hogy nem számít. Meg amúgy is, mindjárt tini korba lép, akkor meg mennyi ölelésre számíthatok majd tőle? Szóval élvezem a lopott perceket vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése